Szersze patrzenie na sprzedaż
Wyniki sprzedaży to nie tylko obszar funkcjonowania zespołu sprzedaży ale przede wszystkim
Proces budowy strategii sprzedaży
W projektach budowy strategii sprzedaży posługujemy się dwoma narzędziami, które stworzyliśmy Modelem Przewagi Konkurencyjnej i Branżowymi Mapami Procesów Sprzedaży.
Pracę nad przeglądem (zdefiniowaniem) strategii sprzedaży rozpoczynamy od przeglądu Modelu Przewagi Konkurencyjnej i Branżowych Map Procesów Sprzedaży – w taki sposób, by uzyskać wspólną platformę do pracy nad opracowaniem rozwiązań dla obszaru sprzedaży.
Wdrożenie strategii
Wdrożenie strategii stanowi ostateczny sprawdzian umiejętności menedżerów. Aby wesprzeć menedżerów we wdrożeniu strategii, jest ona przekładana na konkretne cele i działania dla pracowników firmy.
Jeśli pracownicy firmy potrzebują wsparcia we wdrożeniu rozwiązań, z których wcześniej nie korzystali – planujemy takie wsparcie, jako część projektu.