Zespół


Piotr PłóciennikPiotr Płóciennik – Prezes Zarządu

Specjalizacja:

  • projektowanie i wdrożenie strategii sprzedaży,
  • organizacja i rozwój zespołu sprzedaży
  • projektowanie i wdrożenie standardów pracy w sprzedaży
  • projektowanie i wdrożenie strategii komunikacji z rynkiem i klientami
  • pozycjonowanie produktów i usług
  • komunikacja marketingowa
  • strategia cen

.
Prowadzę projekty budowy strategii wzrostu i rozwoju oraz strategii sprzedaży. Wspieram Klientów we wdrożeniu dobrych standardów zarządzania i organizacji sprzedaży oraz wdrożeniu standardów pracy w sprzedaży. Odpowiadam za rozwój firmy i współpracę z zespołem konsultantów oraz prowadzenie najważniejszych projektów i przygotowanie narzędzi wspierających naszą prace.

Obecna praca

Korzystam z metod i narzędzi pracy, które sprawdziły się w mojej pracy menedżerskiej oraz pracy jako konsultant i osoba wspierająca zmiany w firmach. Chętnie dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem z obszaru budowy strategii sprzedaży, organizacji i zarządzania sprzedażą.

Bardzo cieszą mnie sukcesy Klientów Salesberry. Projekty, które wspólnie zrealizowaliśmy pozwoliły firmom zbudować skuteczne strategie sprzedaży na bardzo konkurencyjnych rynkach oraz znacząco zwiększyć obrót i marże na produktach i usługach. Wspólnie z Klientami zbudowaliśmy strategie rozwoju sprzedaży na międzynarodowym rynku. Klienci Salesberry z dumą opowiadają o strategiach sprzedaży, które wspólnie wypracowaliśmy, w czasie kongresów sprzedaży, spotkań i prelekcji.

Jestem bardzo zobowiązany naszym Klientom za zaufanie, którym obdarzają zespół Salesberry. Dzięki niemu mogliśmy razem zrealizować projekty, które są dużym sukcesem (prawie 100% wzrost sprzedaży w ciągu roku). Dziękuję za to, że doceniacie nasz sposób pracy i zaangażowanie we współpracę. Dziękuję za referencje, których udzielacie zespołowi Salesberry.

Doświadczenie menedżerskie

Moje doświadczenie menedżerskiej obejmują kilka branż i obszarów. Między innymi pełniłem funkcję dyrektor ds. strategii rynkowej w funduszu inwestycyjnym Monday. Pracowałem jako dyrektor ds. Współpracy z Klientami i Członek Zarządu BCC (obecnie SNP Polska). Dzięki unikalnej strategii sprzedaży i rozwoju, BCC osiągnęło pozycję lidera na jednym z bardzo trudnych rynków usług konsultingowych SAP, stając się największą firmą wdrożeniową SAP w Europie środkowo-wschodniej, wygrywają ze wszystkimi pozostałymi, dużymi, sławnymi i międzynarodowymi firmami wdrażającymi rozwiązania SAP. Miałem przyjemność być wydawcą i redaktorem naczelnym w wydawnictwach multimedialnych (najlepiej sprzedające się dyski multimedialne w Polsce – według miesięcznika CHIP), redaktorem działu gospodarczego w poznańskim oddziale Gazety Wyborczej, redaktorem naczelnym pisma dedykowanego informacji profesjonalnej, a także pracowałem dla Klientów przy tworzeniu prezentacji produktów i firm (agencja reklamowa).


Marcin Mazurek – Senior Konsultant

Specjalizacja:

  • projektowanie i wdrożenie strategii sprzedaży (w szczególności dla firm IT / software house)
  • projektowanie kanałów dotarcia do klientów,
  • optymalizacja procesu sprzedaży,
  • specjalizacja w sprzedaży usług z zakresu software development.

Posiada 15 lat doświadczenia w sprzedaży usług programistycznych. W latach 2011 – 2022 dyrektor sprzedaży w The Software House, gdzie wspierał rozwoju firmy z kilkunastoosobowego zespołu do ponad 300 osobowej organizacji rozpoznawalnej jako lider branży w Polsce oraz Europie Zachodniej. Podczas swojej pracy zapraszał Klientów do współpracy głównie z rynków zagranicznych w tym USA, Europy Zachodniej, Krajów Nordyckich oraz Bliskiego Wschódu. Zbudował oraz zarządzał dużym zespołem sprzedaży oraz współtworzył działania marketingowe.

Jest absolwentem Informatyki Politechnice Śląskiej. Ukończył studia podyplomowe w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej na kierunku Akademia Psychologii Przywództwa oraz podyplomowe studium Autorytety, gdzie uczył się wspierać innych w rozwoju.

Jego misją jest pomaganie organizacjom pozyskiwać klientów skutecznie i z klasą. Dzieli się z Klientami swoim doświadczeniem, które zdobył w roli dyrektora sprzedaży jednego z największych w Polsce firm eksportujących usługi profesjonalne na cały świat.

W Salesberry odpowiada za rozwój dedykowanej Wzorcowej Mapy Procesów Sprzedaży™ dla Software House i usług profesjonalnych oraz standardów pracy i zarządzania zespołami sprzedaży i marketingu w usługach IT.