O Nas


Salesberry specjalizuje się w budowie strategii sprzedaż, wdrożeniach standardów organizacji i zarządzania sprzedażą oraz budowie standardów pracy w sprzedaży.

Co robimy

Wspieramy Właścicieli i Zarządy Firm w projektowaniu i wdrożeniu skutecznych strategii sprzedaży, organizacji i zarządzaniu sprzedażą oraz budowie standardów pracy w sprzedaży. Naszym Klientom dostarczamy wiedzę o rozwiązaniach w sprzedaży, które pozwalają firmą na skuteczne działanie. Wspieramy menadżerów we wdrożeniu wypracowanych rozwiązań, wspierając w ten sposób firmy naszych Klientów we wzroście i rozwoju.

Nasz sposób pracy

Nasz sposób pracy nastawiony jest na przekazanie naszym Klientom wiedzy dotyczącej funkcjonowania sprzedaży i wsparcia ich w opracowaniu skutecznej strategii sprzedaży. Tworząc strategię sprzedaży korzystamy z opracowanych przez nas narzędzi oraz sprawdzonych metod pracy konsultingowej i dużego doświadczenia osób, które współpracują z nami.

Systematycznie rozwijamy nasze narzędzia konsultingowe: Model Przewagi Konkurencyjnej Salesberry™, Wzorcowe Mapy Procesów Sprzedaży™, Mapy Kompetencji Handlowych i Mapy Standardów Zarządzania oraz Model Talentów Sprzedażowych™.

Nawet najlepsza strategia nie istnieje bez przełożenia jej na funkcjonowanie organizacji. Nasze projekty zawsze obejmują  wdrożenie strategii sprzedaży, zmian organizacyjnych i wprowadzenie opracowanych standardów zarządzania i pracy.

Do realizacji projektów zapraszamy doświadczonych menedżerów i konsultantów, specjalizujących się m. in. w obszarach zarządzania, psychologii biznesu, komunikacji marketingowej oraz projektowania graficzego.

Historia Salesberry

„Idea, by stworzyć firmę, która będzie wyspecjalizowana w budowie strategii sprzedaży chodziła mi po głowie od kilku lat” – mówi Piotr Płóciennik, prezes zarządu i właściciel Salesberry – „miałem już za sobą duże doświadczenie menedżerskie i projekty, które zakończyły się sukcesem. Przygotowałem też narzędzia i metody wspierające pracę konsultingową, m.in. mapy procesów sprzedaży”. Formalnie spółka Salesberry została zarejestrowana na początku 2011 roku.

W ciągu siedmiu lat Salesberry wspierało Klientów między innymi w budowie strategii sprzedaży na rynku polskim oraz na rynkach europejskim i USA. Wiele razy budowaliśmy strategię sprzedaży na bardzo konkurencyjnych rynkach produktów IT i technicznych. Zbudowaliśmy i wdrożyliśmy strategię obrony pozycji rynkowej w czasie wojny cenowej z tańszymi, chińskimi wyrobami. Wspieraliśmy Klientów w zmianach organizacyjnych, opracowaniu standardów sprzedaży, zmianach sposobu zarządzania sprzedażą, opracowaniu komunikacji marketingowej oraz rekrutacjach do zespołu sprzedaży.